Dag 31 - En bild på bästa tjej och kill kompisen.30

HAha, fick lägga till en dag ifrån nått annat såndär dag test.
 
Tycker inte om själva ordet ''bäst/bästa'' vill inte att någon ska känna sig utanför, men jag har närmsta vänner, två stycken faktiskt som jag berättar verkligen ALLT för. Och det är faktiskt en av vardena kön! höhö
 
 
Jolin, min absoluta bästa vän som jag har känt i 7 år snart. Berättar allt för henne, och vi har bråkat.. öööh miljontals gånger. Sagt upp kontakten hela tiden, och ah.. Men vi har alltid hittat vägen tillbaka till varandra. Och nu är hon min siiis, ibland är hon korkare än vem som helst, men hon är ändå bäst. För hon hjälper mig alltid när jag är ledsen eller mår dåligt. Alltid. Vi har alltid sjukt kul och vafan, ALLT händer såfort hon och jag är med varandra!?!?!?!? finner inga ord, ööh haha. Vi blir jagade av kundvagnar, hur stor är skalan att man blir det i sitt liv? 0.
 
 
Ååå här har ni Diidrik! Som ni har hört säkert miljontals gånger om här i bloggen. Ibland kan jag hata han.. ja jag vet inte VAD. Helt sjukt är det, haha. Men iaf, är jag ledsen gör han mig glad på 1 sek. Alltså ärligt han är mitt lyckopiller. Min bror är han, hihi. DEt bästa är att Jolin och han har haft lite ihop (;) ) så dom känner varann så vi brukar umgås alla tre! Tycker det är sjukt bra det. Två av mina närmsta vänner i hela universum samlade på samma plats som mig, kan inte bli bättre. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0