Dom kallar oss för haters.

ååh, jag är så taggad inför helgen! Veckan har gått superfort som vanligt. Har ändrat mitt tänktande så då går veckan fort, iaf för mig ;) Tänker alltid: när tisdagarna är över, då är de fan inte länge kvar! haha, tisdagarna är den drygaste skoldagen som finns så man vill spy rätt ut kan jag ju lova. Men iaf, jag är taggad inför i morrn, för då blir det utgång med bästa folket! Åker hem som vanligt, sen vid 20 i 8 drar ja å jolin med bussen till tarsby och röjer gärnet där, sen åker vi väl hem någongång på natten där.
 
Har haft en jobbig vecka, i måndas, vanlig skoldag. I tisdags var det nationella i två timmar, gick skit. Var nationella i so, och igår samma, gick skit. Så hur ska man sammanfatta de? = skit. haha, lättare än så äre inte. Så har nationella i engelska till veckan, fick oxå reda på att jag inte fick godkänt i nationella i engelska muntliga, så fick göra om det, schysst! sen i maj har vi nationella i matte, sen 2564463, prov,läxor och inlämningar efter det. Japp. THats my life resten av terminen. Fick reda på de peliminära oxå. Kom inte in på nått av det jag sökt, men jag har betygen till lillerud bara att det är matten som krånglar! Är lite ledsen för det är så höga poäng till vård, vill gå där oxå.. men får söka om, lillerud, vård, handel, media i sunne osv, ska söka asmycket. Måste sätta igång hästen oxå. Har inte ridit på jättelänge, om bara det kan torka upp så blir jag glad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0