Du vill att jag ska få spel, varenda gång du medvetet gör något fel.

Usch vad ångesten river i mig just för tillfället. Ska åka till stallet snart, för och koppla av. Det behövs, hjäran går på högvarv, hehe. Men iaf, dagen börja bra! Didde hämta mig, kunde somsagt inte starta  dagen bättre än så, sen till stjärneskolan, mtte johan p där. Skrattade tills ja dog, sen en lektion, panik till skolsköterskan, tog blodsockergrejs, hade inte lågt, men nu tror skolsköterskan att jag har anorexia bara för ja skippa lunchen, suck. Mamma å pappa hämtade upp mig och nu tar jag det lugnt.
 
 
Du är det värsta som hänt mig, samtidigt det bästa. Du är en jävel på att manipulera folk, du lyckades även med mig. Jag kan inte säga att jag hatar dig, för hur mycket jag än vill hata, så går det inte. Det går lättare när man inte pratar om dig, för när folk pratar om dig, river ångesten sönder mig och minnerna kommer tillbaka. Kan inte förstå, att du, den underbaraste människan jag mött.. är så falsk rakt igenom. Gör saker medvetet för att få ner mig till botten. Kan ju säga att jag hade hellre gjort allt ogjort, så du slipper sprida ut massa rykten om mig, men samtidigt bra, för du är en idiot och det måste alla få veta. Vilket stort skämt du är, kom inte och säg att jag försökte hjälpa dig. Men du tog det som att du inte fick göra som du ville. JAG sa att JAG inte ville för ja tänkte på dig. Men du skyller allt på mig för att framställa dig tuff inför dina kompisar, du är inte tuff, du är den svagaste jag känner som väljer alkohol framför allting annat, framtiden, skolan, utblidningen.. Du är född för att hamna i helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0