gäln

Pernilla har åkt hem, cutt modet är på nu! Nej men vi har haft jätteroligt, har inte träffat henne sen januari så det var dags tycke jag. När hon kom hit så drog vi och mötte anders, så blev vi godissugna så vi gick till macken, där satt vi i.. två-tre timmar. Sen hem till mig och spela kort, anders förlora, han blev en liten bitterfitta :/ ( behöver jag ens nämna att jag vann dom flesta gångerna? ;) ) sen tog vi en nattlig prommenad med anders mannen, sen drog vi hem.  Vid 12 skickade jag iväg Pernilla på fri'ing, så satt och snackade med stina i telefonen. Pernilla kom hem vid halv fyra, stygg flikka :( tror stina somnade i tel oxå? HAHA!
 
sen vaknade jag av att pernilla mobbade mig.. jag hade snarkat och pratat i sömnen, drömmde att mamma dog så jag hade sagt '' MAMMAAA'' typp flera gånger, hehe och lite annat. Vi drog till stallet, fick leka bonde lite, sen hem, titta film, macken, dampa, sen kom kim å snodde med pernilla hem till sbäck, blev lite ledsen i ögat faktiskt.. sen fick jag leka bonde ännu mer och bära ut hö, åkte hem, duscha och nu fan sitter jag här och bloggar! Såg oxå att jag har fått en kommentar från en ifrån ett ridläger jag och jolin var på för 4 år sen, superkul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0