happii

nu är jag glad igen! Didrik kom hit helt jävla random, haha, hans familj skulle hämta nått här så då gick didrik in för å prata lite oså. Han döpte min kattunge tiöö gunnilla eller om det var gunhild, tror han dom ska bli mobbade eller? :o
 
Aja, sitter och snapchattar med anders nu, och nu precis ringde moa så sitter och snackar med henne! Har iaf varit i stallet idag och mockat, vaknade rätt så sent så hela dagen gick bort typ, ah har faktiskt inte gjort mycket mer än det jag skrivit. Duschat oxå, SEN har jag inte gjort mer.
 
 
 
På valborg kommer moa, HAPPYY <3

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg!
Allt bra? (:

2013-04-09 @ 08:32:31
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0