hästar ifrån helvete

FAAN VA ARG jag är.
 
Jag skulle ta in hästarna, när vi svänger ner till stallet ser jag att hästarna är inne typ, tänkte: vafan har majsan tagit in dom ändå? Nej de hade hon inte, då stod ronna i wininnas box, och wininna hade dragit ur AL hö hur höpåsarna på stallgången så de såg ut som ett helvete, sen när jag skulle byta box så ronna skulle in i hennes så sopade jag lite i stallgången sen upptäcker jag att ronna har ätit wininnas foder OCH hennes egen, så blir hon sjuk i natt vet ni varför jag inte är i skolan i morgon.  Sen skulle ja laga hagen oxå, hela långsidan var sönder, en pinne var sönder, jag trampa igenom mig med sko jävlarna OCH DET KÄNNS SÅ JÄLVA BAJSIGT NU. Usch va arg jag är, och ja, mitt tålamod gick sönder när jag trampa igenom mig med skohelveterna så de forsar vatten igenom skona :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0