Tråkiga jävlar


Kommentarer
Postat av: Elsa

O.M.G Detta är Elsa från ridlägret "Stall Sylva" i Sunne. Jag och Anna var ju där, och träffade dig och Joline. Vad var det... 5 år sedan kanske? Hittade en lapp med din gammla bloggadress på. Hur är det med dig? :)

Svar: Ja men er kommer jag ju såklart ihåg! Det var nog ca 4 år sedan. Det är superbra. Sommaren efter stall sylva så skaffade jag mig min första häst, corona! Äger henne än idag, 3 år senare! Va kul att du hittade hit! Hur är det med dig? håller du fortfarande på med hästar? Hur är det med anna? håller hon oxå fortfarande på med hästar hon med? stor kram!
Johanna Libäck

2013-04-14 @ 17:48:42
Postat av: Elsa

Åh, vad kul att höra! Det är bara bra med mig. Jag håller fortfarande på med hästar men har tyvärr ingen egen häst. Anna håller också fortfarande på med hästar. Vi brukar rida tillsammans! :)

Svar: men gud va roligt att ni fortfarande rider! :) ja, jag umgås med jolin! så ofta jag kan. :)
Johanna Libäck

2013-04-16 @ 19:11:45
Postat av: Elsa

Umgås du fortfarande med Joline? :)

Svar: japp :)
Johanna Libäck

2013-04-16 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0