Varningssignaler.

Är det något jag är väldigt dålig på, det är och tolka av såkallade ''varningssignaler'' Jag fattar inte, hade jag tolkat dom, hade det inte varit såhär. Hade aldrig behövt och bli såhär lurad som jag faktiskt känner mig just för tillfället.Varningssignalerna kan vara så enkla, att det blir konstigare stämning när man nämner ett namn, eller detdära ''typiska'' smset, asså just sånna varningssignaler uppfattar man inte fören EFTERÅT. Tyvärr, förstår mig inte på livet ibland.
 
Livet är konstigt. Ena sekunden är allt bra, man har strävat flera månader för och må bra, och SPLASH så ligger man där på botten och ser inte ljuset på långa vägar, sen tar det några månader och där är man på toppen och sen är det en liiten jävel som puttar ner en på botten igen. Är det så det ska vara eller är det bara mig det händer? haha. Jag mår för ÖVRIGT bra, för jag har folk som finns och som inte sviker mig. Men jag litar inte på nån för tillfället, det har jag lärt mig nu idag faktiskt. Livet är inte meningen att det ska vara en dans på rosor precis. Men man lär sig av det!
 
Vad säger man? Livet rullar vidare, fast jag inte vågar tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0