We are never ever getting back together

Asså igår, jag hade sjukt kul. Jag och jolin drog till torsby vid 8, så då mötte vi upp didrik sen drog vi till ludde. Senare under kvällen kom alla, hade sjukt jävla roligt.
 
Asså, jag kan inte säga detta nog. Men jolin är verkligen den som känner mig bäst, och är min bästa vän. För igår, kom en oinbjuden person, och det blev snett i huvudet på mig, drog med didrik in på toan och nöböla, jag grät och grät. Han sa: Johanna, yolo. Skratta varje gång han sa det men böla lika mycket när han inte sa något. Gick ut och satte mig i trapphuset med alex, belv inte bättre. Gick ut på balkongen, alla som var på festen gick ut och trösta mig, men det gick inte. Sen kommer jolin, hon bah: kolla på mig jämt. Och då börja jag skratta, sen var ALLT bra, gick in och skratta och hade lika roligt som innan, om inte roligare. Fick prata med den oinbjuda personen, eftersom han som ägde festen slängde ut han pga att jag blev så ledsen. Kändes bra efter vi hade pratat, så hade så kul. Men iaf, jolin är den bästa vännen man kan ha, och förlorar man henne, då förlorar man hela sitt liv. Vi behöver bara se på varandra så förstår vi vad båda tänker.. lite sjukt, haha. HAr iaf så många minnen och fått nya vänner!  TACK TILL ALLA INBLANDADE, iaf.
 
här skulle de va massa bilder, men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0