Ask bajs

Nu har jag tagit bort min ask för gott. En jävla skitsida. Flera gånger har jag fått läsa kränkande grejer om mig, det kan jag ta. Men när det kommer till andra på MIN ask så är det inte okej någonstans. Jag hatar det. För jag har fått läst och försvarat en av mina förra vänner till 100 procent fast vi två inte har nånting med varandra och göra egentligen (vilket är synd) och det kommer jag alltid göra för att den personen är en av dom som har hjälpt mig mest, och det är självklart för min del att försvara när jag får frågor om denne som inte stämmer. Visst, tycker ni så om den personen, fine. Men kom inte till mig, eller någon annan för att fråga. Utan gå till den personen direkt och VA INTE ANONYM. Min ask är inte en skvaller sida utan den är om MIG ingen annan. Jag har även sett 100 gånger värre än detta vad folk har skrivit till andra och jag mår så illa. Mår ni bra innerst inne eller? Gör ni det? Men nu är skiten borta för min del och kommer aldrig gå in på den igen. Men får jag höra av nån att denne personen har fått ännu mer kränkande frågor än vad den redan har så kommer jag göra allt för att få reda på vem det är och det kan inte bli en kul diskution. DET ÄR INTE OKEJ NÅN STANNS. Du är bäst, vet inte om du läser detta men du är det no matter what och låt ingen få dig och må dåligt.

Till er andra som har blivit utsatt, stay strong. Ta bort skiten. Ni är värda bättre. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0