bloggar jag läser!

Tänkte säga vilka bloggar jag läser! Läser typ inga bloggar ifrån folk som bloggar här uppe(stöllet,torsby osv), så ointressant egentligen och så har ja tappat bort adressen till typ hälften av alla uppdalingar som har bloggar här, haha så har slutat läsa för lääänge sen. Läser fyra stycken som bor här uppe och det är mina vänners! :)
 
Men dom jag läser är:
 
Rouja.blogg.se
joytoy.blogg.se (när fan ska du blogga?)
shettisflikka.blogg.se
Kimlarson.devote.se
 
sen läste jag jolins blogg (men du bloggar aldrig?!)
 
Sen läser jag oxåå:
 
Linnolsson.se
dressyrmupparna.se
nellieberntsson.se
ponnysanning.se
tyrashastar.se
kissies.se
nattstad.se/feliciasj
 
eller ah, dom jag läser regelbundet (som jag följer på bloglovin) är :
 
linnolsson,dressyrmupparna,nellieberntsson,shettisflikka,joytoy,ponnysanning och kimlarson. :) sen läser jag felicias, ronjas, tyras och kissies blogg när jag orkar. Men det är dom bloggarna! :)
fy bubblan vad jag saknar er redan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0