Du är inte värd en enda krona

halloj! Har inte bloggat dom senaste dagarna för har varit hos mikaela, eller ja. DEt är jag än, fast vänta här nu. Är hos henne varje dag och har varit det hela sommaren, haha. Är ni förvånade? men iaf, så är hon ensam hemma för dom andra är på folkrace så har varit här sen i måndags om jag räknar rätt.. Jag skriver oxå ifrån min sprillas nya dator, eller har haft den i 1 dagar men ändå! Jävligt gött :D 
 
Om 11 dagar flyttar jag, börjar bli jävligt nervös alltså.. Riktigt nervös. Åker om 10. Måste börja packa snart känner jag om jag ska komma någonstans. Måste hitta ronnas foderstat som ja lyckas slarva bort, sen måste jag oxå handla fan så mycket kläder. Rensade min garderob och jag har verkligen ingenting kvar typ.. Aja nu ska vi se på film och ha de braaa, hejra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta?

Svar: Karlstad
Johanna Libäck

2013-08-14 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0