Hejdå

Nu sitter jag äntligen på tåget påväg hem. Skulle ta bussen som går om 20 min men pappa skulle till torsby så han ville att ja skulle åka dit ist. Är hemma fortare, men fick inte träffa min alldeles egna jollan liksom.

När ja hoppade av bussen så ser jag stina så skämde nog ut mig tämle reält när ja skrek : STINA STINA!! Och sprang emot henne med en fet väska. Hon å pernilla skulle med samma tåg som ja så blev med dom till lägenheten för stöna var skitstressad och skulle ha massa grejer med sig hem, så vi missa första tåget, men de gick ett tåg 40 min senare så nu sitter jag här! Om en timme är jag i tby och ska krama om hela torsby + pappa.

Ja men de va allt för mig denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0