jag är ju smart

Jag skrev rubriken för skulle skriva något jag tyckte jag gjorde osmartigt, men kommer tyvärr inte ihåg vad jag skulle skriva ( fick en händelse på fb )så vi börjar om igen.
 
Märkte ju närmre tåget kom, ju mer deprimerad blev jag. Torsby gör en deprimerad. Fattar inte hur jag kunde bo här i 16 år, inte undra på att jag var deprimerad som jag var liksom. Men väldigt skönt att vara hemma nu kan jag säga er, och sova i min säng. Kom hem så mycket tidigare så hann umgås med mamma och pappa sjukt mycket längre. Hann till och med vara med Mickisen i nåra timmar, dä ni!
 
Känns som allt fuckar sig såfort jag kommer hit, kanske ens inte kan komma hem på loven. Fan. Nästa år får jag ta och skaffa lösdrift här hemma så jag har det klart.. Går så när man inte har eget stall tyvärr. JA KOM PÅ VAR JAG MENADE. Jag tog ju bort mitt askkonto, tyvärr var det inte en permanent borttagning utan det var en ''inaktivera'' knapp ist för ta bort knapp, så kan avaktivera den när ja vill, tänkte göra det. Men så smart jag var när jag inaktiverade kontot va och byta lösenor till något jag inte kom ihåg så ja inte skulle logga in på skiten mer, och det funkade.. haha tar mig inte in. Bra! Men iaf, ja allt blir alltid skit såfort man sätter foten i torsby komun :)
 
älskar dock att vara hemma. Så jävla myyycke! nu ska ja fan SOVA UT, har inte gjort de på 1.5 vecka. Har gått upp 6-7 varje dag..
 
säg hej till min nya inriktning på lillerud!
(hoppas folk fattar att jag skämtar, fan va de lukta helvet, tur att kalvarna är söta)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0