Jag tror jag faller i bitar

Jätteskönt att vara ''hemma'' det är det, men märker direkt att torsby/stöllet är inte min stad. Den drar ner mig till botten, kände redan när jag åkte tillbaka och var i sunne hur ångesten kom krypande. Har så många otäcka minnen av svek, tårar och massa fyllebråk här. Litar inte på någon egentligen. Den drar ner mig till botten, samtidigt blir jag äckligt skör, så bråkar med dom jag älskar mest, förlåt. Det är inte ni det är fel på, det är bara att jag mår äckligt dåligt när jag är här. Är tyvärr van att bli lämnad och sviken, det är vad denna stad har åstakommit. Ska bli skönt att få andas karlstad luft i morgon. Karlstad gör mig lycklig, lillerud gör mig lycklig. Har fått så underbara vänner där och har massa goa folk i stallet. Finns dom dagar jag vill flytta hem, för dom har varit många under dessa 1,5 vecka... vill hem nu.
 
Har föressten gått nästan två dygn utan att ha ens ifrågasatt vad mamma eller pappa har sagt, yee.:)
 
jag älskar er mina små katter. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0