Sowico.horseworld.se

Hej alla! Jag och corona bor somsagt på lillerud nu. Vi kom i tisdags. Näär vi kom dit så var det jävligt nytt för oss. Ronna var stressad, lukten gör henne helt förvirrad. Massa nya lukter. Mitt stall ligger precis brevid svinhuset. Corona har iaf lugnat ner sig mycket mer nu, igår när jag red var hon förjävligt rent ut sagt alltså. Men det blir bättre ju mer man kommer in i rutinerna. Ska ha jour till helgen.. läskigt.
 
Annars är allt bra. Är så JÄVLA trött för det är sjuukt mycket nytt och annorlunda att ta in i skallen. Jag bor tillsammans med en tjej ifrån Arvika, hur snäll som helst. Dock ska vi byta hus för vi trivs inte i detta, och vi vill ha helgöppet med liksom.
 
 
Om ni vill ha mer uppdatering om hur mitt liv på lillerud är. Besök då: Sowico.horseworld.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0