Vila i frid.

usch. Både igår och idag har mina tankar gått till dom tre som dog igår, till deras familjer och nära. Tjejen som dog kände jag inte direkt mer än att vi har väl varit på samma fest nån gång tror ja, jag visste vem hon var iaf, det gör allt lite jobbigare. Att jag visste vem det var. Jag blir alltid ledsen när jag läser tidning/fb/annat att folk har dött, för det är tagiskt. Men när en man dött som man vet vem det är, blir det extra jobbigare. Ännu jobbigare då att tjejen verkade vara omtyckt av alla och var en riktig glädjespridare. Så är lite nere. Dom andra två killarna känner jag inte,men är lika ledsen för det. Ni hade hela livet framför er! Ni förtjänade inte att dö.Sov gott <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0