yeah

Höll på och brista ut i gråt igår när jag provade kläder, det var inte långt ifrån. Måste börja tänka på vad jag äter nu, jag har ju slutat med godis,dricka och chips nu och coola zero. Dock drack jag bara det igår, men never again. Är ju som ett slags fusk. Men får fortfarande äta glass och kakor. Kakor ska jag ta bort HELT. Jag ska äta grovt bröd och lagom mat, inte fuska. Inte skita i och äta en dag och sen nästa dag äta massor, nej regelbundet och bra. Kommer bli awesome när jag börjar på lillerud. Regelbundet med måltider, sen kommer jag ju röra på mig hela tiden. Awesome.
 
Var iaf och shoppade gärnet igår, handlade kläder, skolsaker osv. Brände över 2500 kronor.. opps. Ska börja och packa idag, först ska min bästa ellinor komma hit för vi ska käka kebab eller nått annat gott! Lite dubbelmoral känner jag men kebab är mat. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0