Höljes

Hej. Haft världens grymmerst helg.

I fredas bestod de utav tårar, hårda ord och ledsamhet. Pratade ut med pernilla och då kändes allt bättre. Kollade på film med mikaela oxå. Det var den sjukaste filmen jag sett. Haha. Både jocke och kim ringde och båda va fulla och var i höljes. Sad moment då. Var helt inne på och stanna hemma då dricking inte är min grej mer, usch.

På lördan vaknade jag av att mikaela ringde och fråga om jag ville med till långnäsudden å bad. Var ju bara och skynda sig och packa å hiva i sig frukost det. Men när vi väl kom dit så var det mycket folk och då drog vi till sommarstugan som ligger alldeles brevid! Perfekt. Vet inte varför vi inte drog dit ifrån början? Hah senare på kvällen så red jag och sen åkte jag till höljes med majsan, helt spontana där kände jag. där gick vi runt och mötte upp pierre och mårten. Efter vi gått ett tag så träffa vi Jennifer Berglund, elin karlsson och Rikard larsson. Trevligt värre. Ah just ja var med alexander å marie oxå. Sen la ja å majsan öss i tälte.

På söndan va de förbaskat varmt så trodde jag skulle dö. Hade glömt och tagit med shorts och orka inte ha på mig jeans så gick bli linne och mjukisbyxor men jag vikte upp dom som tur va. Fick äntligen träffa saknade felicia. Har ju inte sett henne sen skolavslutningen så det var riktigt roligt och träffa henne! Vi åkte hem vid fem och va hemma halv 8..... Red E.t på kvällen. Fy sjutton va bra hon gick när hon inte hade huvudet i vädret. Hon gjorde klockrena galoppombyten, skänkelvikningar, öppnorn och slutor osv. Avslutade passet med och hoppa. Sen bytte ja å micka hästar så fick rida Wininna, de gick oxå bra. Grymerst varmblod ärre iaf.

Fick ett samtal ifrån lillerud igår. Woopa! Söv hos syrran med. Vaknade imorse så började vi å bråka som vanligt. Och nu väntar ja på att micka ska komma hot så vi kan sätta upp hage :)


Kommentarer
Postat av: felicia

grymt kul att träffa dig med ! :)

2013-07-14 @ 23:13:27
URL: http://nattstad.se/feliciasj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0