dvdb

Fy bubblan vad jag älskar känslan att det snart är sommarlov. Känns verkligen som det är sommarlov nu. Har precis kommit hem efter att ha varit vid macken med världens bästa gäng, igen! Har suttit där aaslänge och skrattat och glömt bort allt. Har precis kommit hem, diddeboii skjutsade hem mig på sin moppe, orkade inte gå hem. Haha, har gått asmycket idag. och cyklat, min moped är sönder.. cut for johannaa
 
Red mitt hjärte gull idag. Gick så jävla awesome! Sist när jag red ramlade jag av och kände mig så världelös så jag började böla, haha mikaela fick trösta mig som vaanligt. Men seriöst blir så besviken på mig själv när det går skit, vilket jag alltid tycker att det gör.. Men idag släppte jag tyglarna och använde endast rösten och tryck. Fy bubblan va bra dä geck! Ibland känns inte allt så världelöst som man faktiskt kan känna när man har häst. Tror dom flesta vet vad jag menar. När man red på ridskola och hade ny häst varje vecka får man inte riktigt ''smaka'' på motgångskänslan eftersom man har olika hästar, det är väl bara en själv man känner ibland att det går skit. Men har man en häst som man rider regelbundet så kan man känna sig förjävlig när hästen har en dålig dag och allt går skit.
 
MITT HÅR ÄR SKITKORT BTW, är typ axellångt, fakk, folk som börjat sagt till mig att jag fått långt hår.. haha aja men de behövdes, var över ett år sen ja klippte mig här så att dä. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0