för jag har gått ur niaaan

WIEEE, jag har gått ur nian fyfan va ja är bäst! :D nejra, men har varit en jättetrevlig kväll! Vid halv 4 så samlades alla klasser i deras hemklassrum, sen tågade vi mot kyrkan, fick damp på mina skor -.- cp. Sen i körka tog de inte så lång tid, efter kyrkan var det meningen jag skulle åka cab med erik, min syrra ringde ch frågade mig. Men eftersom han hade med sig sina kompisar tänkte jag att det är bättre jag åker med jennifer och det gjorde jag :D sen drog jag pierre och markus till salströmsgården ch där vänta ja på feliciaa, sen när alla va där var det välkomsdrinkar ( som smakade förjävligt) sen åt vi trerätters, lyssnade på top cats som kom och spela för oss och sen dansade alla, sen drog ja hem. I möra ska ja upp tidigt för jag ska på min kusin student och Mickas, sen på kvällen blire utgång deluxe! tänkte nyss skriva att jag visste inte va ja skulle göra resten av helgen och att det är skola på måndag. men det är de inte!!!!!!!!!!!!! I morrn kmmer mitt inlägg om min tid på fryken. JAG HAR GÅTT UR NIAN, JAG BEHÖVER ALDRIG GÅ I GRUNDSKOLAN IGEN
ALDRIG
ALDRIG
ALDRIG
ALDRIG
 
aldrig 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-06-14 @ 20:37:01
URL: http://fames.se/amandablomkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0