ja

Allt känns bara skiit för tillfället. Men just ja, man får ju inte yttra sig om hur man mår här i sverige. För då måste man söka hjälå? haha, det är mänskillt och må dåligt ibland, det är precis lika normalt som att må bra.
 
Jag skäms. Folk frågar vilket pogram jag ska gå på. Mitt svar är: iv.
 
Fick intagnignsbesked ifrån stjärne iförrgår. Stod att jag inte var behörig, och att jag var intagninen till IV. JAA <33 or not. Och att priv görs i mitten av augusti, hoppas jag tar mig in alltså. Har inte fått besked ifrån sunne eller lillerud, antar att de står samma sak där. Jag har poängen, men inte matte betyget, så de suger ju. Gjorde allt jag kunde, men ändå. Känns förjävligt ändå och gå i skola i 4a år till, om ja nu inte kommer in på priv. SNÄLLA?
 
Saknar mina syskon jättemycket. Min ena bror ringde mig. Känns bra, för imellan åt så känns jag lite bortglömd.Men det är nog bara så jag känner mig, det är nog inte så egentligen.
 
Hade jag inte min häst hade jag nog gått under. Seriöst ronna får mig och må bra och ja. I love heeer.
 
Fått ny hund oxå =) <3333 nejra, passade ronja igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0