Ni tittar snett på mig

jag är så smart, somnade dirr jag kom hem och vaknade nu :( Min syrra har iaf köpt mina avslutnignsskor, assnygga! men iaf, var hos skolsköterskan typ hela so'n, hon skulle göra mindmaps och hålla på -.- sen när jag skulle gå på lektion kommer felcia och bah: JOHANNA DU MÅSTE SÄTTA PÅ DIG SKOLTRÖJAN NU!!!! haha, blev typ attakerad. Sen rullade dagen påå, åkte hem vid tre efter att ha suttit och pluggat med didrik i cafeterian. Eller ah, ja hjälpte han med en debatt artikel. Åkte och hämtade mina lyckopillren, svängde förbi hagen och såg så mitt andra lyckopiller mådde bra, pratade med bästa i telefon, somnade vakna nu, åt mat för första gången på 1( oops..) dygn, ont i magen jao.
 
Känns som det är helg när som helst. Bara två dagar kvar av skolan sen långhelg, gud se gött. Andas in hästlukten hela dagarna, gå på marknad och äta marknadsgodis tills man spyr, och sen bäst av allt. träffa minbästa. Längter styggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0