BLÖ

Hejsan.
 
Tänkte slänga in ett inlägg bara för jag har tråkigt. Okej riktigt tråkigt har jag väl inte för jag pratar med världens bästa person i telefon! Så att dä. 
 
Idag har jag.. ja vafan har jag gjort?! Sov till halv 1, åt mat, drog till stallet och sen vidare till Jennifer och va med henne och kim. Haha shit va roligt vi hade. Smällde påsksmällar, hahahahha vi blev attackerade av dom oxå.. men vi överlevde! Sen gick vi in och bara degade framför tv och sen åkte jag hem. Duschade, prata i telefon, skaffade chaför tills i morrn och nu pratar jag i tel. Dock börjar jag bli väldigt trött så ska försöka och inte somna i telefon denhär gången som jag gjorde igår kväll.. jag snarkade tydligen och hon ja snacka med lyssnade på mig jättelänge.. pinsamt ju. Till mitt försvar är jag faktiskt förskylld och tätt i näsan, så de så. 
 
Jag hoppas ditt liv blir till ett helvete, precis som du fick mitt liv att bli. Så som du sårade mig, ditt lilla *******. Det kommer ändå inte bli något stort av dig, så som du beter dig och slänger bort ditt liv på alkohol. Blir ledsen av och se dig gå ner i skiten, men samtidigt rätt åt dig. För jag försökt och hjälpa dig, men du tog det som du '' inte fick göra som du ville'' så sorry grabben. You're out of my life.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0