Dag 02 — Min familj

I det huset jag bor i, består utav:
 
Mamma, som heter Annika och är typ 53 år gammal(??), Pappa som är 52 år ( vi pratar om tjejen med kollen här alltså) Tre katter, en vit med svarta fläckar som heter Nisse som är drygt ett år gammal, eller två.. somsagt ingen koll när det gäller siffror! En vit med gråa fläckar, typ 2-3 år, och maja som är grå med nån vit prick här och där ( som oxå är gravid för tillfället -.-) Har en hund som är vit med bruna prickar som heter Bella och hon är faktiskt 6 år ( det har jag koll på.) På våran gård bor oxå Pappas mamma, min farmor, mammas svärmor ( ja you know it! ) i en liten stuga, jättesmidigt om man har tråkigt eller är helt enkelt pratsjuk, bara och gå över till henne! Min häst bor nån minut ifrån mig, ska nog kanske flytta hem henne till sommaren :D

 Mamma. pappa och Farmor
                                                             
 
 Maja pelle och nisse.
Är taskig emot min häst och hund och orkar inte leta reda på bilder, hihi.

Annars då? Jo jag har tre syskon, dock bor dom inte hemma.
 
Dom ääär:
 
Karin, min syster, mammas dotter, nej va dryg jag är. Karin är min syster iaf, hon kommer nog döda mig nu, men jag tror hon fyller 30 iår(?) och är gift med Robert, och dom har två underbara döttrar tillsammans, Tilde som är 4 år, fyller 5, och meja som fyller 3 iår. Dom har en gård, två hästar, två hundar, en kanin och en katt och massa höns. Träffar dom heelat iden känns de som, haha ;)
 Karin, Tilde och Meja. Robert har jag ingen bild på.
 
Karl, bor i norge, han är väl 31? HAHA jag har ingen koll alls på åldrar. Har en familj han med, en son som fyller 1 iår med hans tjej Monia, och så har hon en son på 13 år som heter Mattias. Vi träffas inte så ofta, och när jag väl pratar med han i telefon kommer det en tår eller två, skyller på hormonerna - höhö.
 
 Mattias, Karl, Monia, Aron.
 
Och John. Han är väl ändå 32? Är tsm med Carola och har ett barn som fyller 1 år år. Så är både faster och moster. Dom träffar jag rätt så ofta, eftersom dom ''bara'' bor 15 mil ifrån mig.
 
 John, Leiah, av nån irriterande andledning hittar jag inte bild på Carola.
Mormor och morfar får man inte glömma! Sen har ja ju mostrar,kusiner osv men de skulle ta för långtid att skriva om.
 
 
 
Finns väl inte så mycket mer och säga om min familj precis? Varför jag beskrev alla så väl är för att ni ska ha något hum om vilka det är när jag lägger upp bilder på bloggen osv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0