Dag 08 — Tio saker jag gillar att göra

 
 
1. Vara i stallet.
Sjukt avkopplande och där stressar jag aldrig. Okej jag ljög där. Stressar varje vardagar, men jag stressar ändå inte så jag mår dåligt. Utan kopplar av där, riktigt skönt faktiskt.
 
2. Äta godiiis
Behöver jag ens förklara mig här? jag ÄLSKAR godis, mums.
 
3. Vara med vänner så mycket som det går.
Jag är ingen sån person som håller mig till en person i perioder och sen byter ut dom mot någon annan. Vilket några tyvärr gör. Men jag försöker umgås med dom flesta, och jag har sjukt olika kompisar, vilket jag tycker det är skitkul.
 
4. Vara med familjen.
Finns inget bättre.
 
5. Lyssna på musik.
Jag lyssnar ALLTID på musk. På bussen, i skolan, när jag vaknar, när jag somnar, när jag sitter vid dator, när jag åker bil. OSV. Alltså jag är helt galen i musik alltså. Kan tjata ur låtar sjuktligt lätt så det blir irriterande.
 
6. Koppla av.
Seriöst, jag kopplar nästan aldrig av. Förutom när jag är i stallet. Men annars inte. Det gör så jag går runt med spänningar över allt och jag blir helt slut i huvudet på mitten av dagen. Blir lätt trött oxå. Därför tycker jag det är skönt när det bara är JAG.
 
7. Festa.
Festa står helt klart på min lista. Det är sjukt roligt när man håller på en viss gräns och är med folk man LITAR på. Men inte ofta, för det blir så uttjatat med och supa och göra bort sig varje helg, tro mig. Mycket roligare att man har nått att längta till, tex varborg. Då sparar man oxå pengar. Men man får sjukt många nya vänner på fyllan, så det är ju bra det oxå. 
 

8. SOVA.
Min favoritgrej på denna lista. Sover hela tiden typ. Haha, lägger jag mig vid kl 6 på en eftermiddag kan jag vakna kl 1 dagen efter, det är sjukt olika. Men gud så gott det är att verkligen sova ut och känna sig som en ny människa. Vissa tycker jag är sjuk i huvudet som sover så mycket som jag gör, haha men det kan jag tala om fer er, att det tycker inte jag ;)
 
9. Vara med mina syskonbarn.
Bland det bästa jag vet, haha. Så sjukt gulliga allihopa. Men lite påfrestande ibland, men det är bara en spegelbild hur man själv var när man var liten, så det är väl chill ändå ;)
 
10. Kommer inte på mer än att jag gillar och sprida glädje, så ja. Det fär vara sista.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0