Dag 16 — Hur jag sminkar mig

Asså, jag bryr mig egentligen inte om hur jag ser ut när jag är i skolan liksom eller ska åka till konsum och handla. För jag har ingen att göra mig fin för egentligen. Men sminkar mig oftast när jag inte vaknar 5 min innan bussen går, sminkar mig alltid när jag ska ut. Brukar va olika men såhär brukar jag sminka mig:
 
1. Fondation över hela ansiktet, brukar ha en hudloudition innan jag sminkar mig så ja inte blir så törr i ansiktet,
2. Har macara på mig.
3. Avslutar med att ha puder på mig, 
 
asså det är väldigt olika hur jag sminakr mig. Men det är så jag brukar, dock tog min fodiation slut för ett tag sen och har inte orkat köpa nån ny. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0