Dag 17 — Berätta om min klass

Vad är det jag ska berätta om? Min klass ämen jävlar va roligt vi kan ha ändå allihopa. Tyvärr är det lite som ''grupper'' i klassen, men det kanske det är i alla andra skolor/klasser oxå? Har ingen aning. Men det blir så lätt att folk känner sig utnytjade, utfrysta, osv när det är grupper. Dock har jag inte hört nått sånt i våran klass iaf, tror jag? Inte vad jag kommer ihåg iaf. Vilket är bra. Tycker jag då, hehe. Men min klass är bäst och oslagbar. Vissa dagar vill man bara skrika rätt ut, haha men sånna stunder har aallaaa, men oftast har alla roligt tsm. Har fått lära känna så många bra människor mitt år i fryken, och dom flesta går i min klass. Ni är galet bra.
 
Nej, klassfoto får ni inte.. jag är för ful de, miwhihihihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0