Dag 18 — Mitt favorit land

Har besökt ett land, som jag åkt flygplan til alltså. Och det är spanien, Gran Canaria, ca 5-6 gånger. ÄLSKAR landet, sjukt fint, och så roligt. Tycker jag iaf, så att dä. Men ärligt, dom gångerna jag har varit där har jag kunnat slappna av helt, och bara varit jag och tagit det lugnt. Kunde vakna på mornarna och ta ett dopp i polen, eller gå ut och lägga mig och sola ( fast i den åldern jag reste var ja inte så intresserad av sånt, ville bara bada.) Vet att jag och pappa brukade spela minigolf varje gång vi var dit. ÅH vill tillbaka.. fast vill till Grekland, aldrig varit där, men sett bilder sen mamma var där.
 
Så Grekland och Spanien är mitt favoritland - förutom sverige.
 
Fel dator så ni får inga spanien bilder. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0