Dag 19 — Min sommar

Fattar inte riktigt.. den sommaren som var eller den som kommer? Kan iaf tala om vad jag har för planer till sommaren.
 
Rida,rida,rida och rida står på schemat. Tar jag mig in på lillerud måste både jag och Ronna vara i form tills vi åker dit, så ska lägga all tid på att rida och inte slappa så mycket jag brukar göra på somrarna. Någon fest är självklart inplanerad, dock inte många. Men det döger med 2-3 fester på hela sommaren. Sen ska jag absolut till min sommarstuga och ta hand om två underbara ungar och två shettisar, ska försöka komma iväg på nått ridläger oxå. Måste verkligen ta mig till ullared på nått konstigt vis.. Mikaelaa? ;) sen ska jag jobba i tre veckor. Måste försöka andas oxå emellan.. aja blir se bra seee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0