Dag 21 — Min dag i bilder&text

Okej, vaknade 9 av att mikaela skrek på mig ;) jag vaknade typ inte.. sen gick jag upp och då mockade jag ronnas box, fick skjuts hem och sen var jag barvakt hela dagen. Puuuh. Slitsamt att vara barnvakt en hel helg åt skitungar, men jag tycker det är sjukt roligt ändå för jag älskar dom så mycket. Vi skjutsade hem dom, och väl där väntade vi på att Karin och Robert skulle komma hem, så jg och Tilde bakade en kladdkaka och städade huset lite åt dom. Tilde och meja busade runt och sen avrundade vi allt med kladdkaka och emil i lönneberga. Filmen tog precis slut när Karin och robert åkte hem, fick ett skal av henne, haha tack sis! 
 
Ända sen jag kom hem ahr jag snackat med min bästa jolin och duschat, snackar med henne än fast hon kollar på snygg killar på fb nu så det är helt tyst.. -.- skräll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0