Dag 26 — Två saker jag längtar efter

1. SOMMARLOOOV!
 
behövs det och förklara eller? Jag är så jävla fucking skoltrött så det finns ens inte i värdskartan, haha. Jag vill bara kunna andas ut och dra ihop ett gäng och dra och bada tex, eller bara kunnar rida ut i shorts och linne. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ni anar inte hur taggad jag är för sommareen!!
 
2. Intagningsbesked för gymnasiumet.
 
Behövs ens inte att förklaars det heller. Haha är iaf sjukligt nervös för om jag tar mig in på lillerud eller ej.. ! men vi håller alla tummar vi har iaf.
 
stör mig sjukt mycket på att jag inte har en enda bild och visa er för att datajäveln jag har nu inte har några bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0