Det ända jag vill är att hitta nått som motiverar mig.

Skärp dig nu johanna. Du kan bättre än såhär. Vad hände med löftet du lovade dig och dina nära å kära under jullovet? Att du skulle sköta skolan fullt ut och ha perfekt närvaro. Vad hände på vägen? Det gick i tre veckor men snart är du där igen. På botten.

Tjaa, det som händer är att jag är extremt skoltrött. Vet ärligt inte hur jag ska kunna motivera mig igenom dom sista månaderna. Helst av allt vill jag bara sova och aldrig vakna upp. Jag vet inte vad för linje jag egentligen vill gå för det är ingen jag vill gå som finns här i torsby. Måste anpassa mig efter min häst. Jag är ju snart där igen, att jag sover igenom mig dagarna fast jag inte är trött, att jag åker hem 24/7 pga magvärken och oron jag har dygnet runt. Jag vill bara hitta nått som motiverar mig. Jag vill bara ha EN dag i veckan jag kan spendera all min tid åt min häst, där jag faktiskt bara kan slappna av. Jag stressar igenom mig varje dag och min kropp håller på att ta stryk snart. Nej skärp dig johanna, ta dig samman. Finns folk som har det värre än dig. Just ja, islam grejen, har jag haft en veckas lov på mig att göra den? Ja. Har jag gjort den? Nej.

Jag blir galen.

Trackback
RSS 2.0