down

Ja ni, jävlar vad tiden går fort, haha jag kolla på klockan för en min sen och då var hon halv nio.. nu är hon tio i, haha. Wtf? Mår illa och har huvudvärk. Ja men visst.
 
Aja på Lördag ska jag iaf till Karlstad, handla på hööks, äta på donken, hihi och sen till min bror. Ska oxå shoppa lite kläder, sen måste jag hitta något till marlen. Hon fyllde ju år förra veckan och har inte hunnit och köpt nåt åt henne, fick ju ett superfint armband av henne, måste ju ge något tillbaka. Är sjukt noga med det, att ge saker till dom som har gett mig något. Mår så dåligt över det annars, haha. Är ni noga med det? att ge tillbaka något om ni har fått nått av nån annan? Det är jag iaf, sjuktligt noga. Har jag inte pengar till det lovar jag att jag ger nått såfort jag får pengar, och det gör jag. Allways. Brukar lägga ut dyra grejer på mina vänner, för det är dom värda. <3
 
Idag pratade jag med Mikaela, som alla andra dagar. Pratar om precis ALLT för henne, finns ittna här som är hemligt inte. :) Men iaf, vi pratade om hur personer verkligen ANPASSAR sig efter folk, och det är så jävla falskt så det finns inte. Med det menar jag att den ändrar sig efter en person, blir dubbelmoral, och nej orkar ens inte skriva om det. Blir bara så förbannad när jag tänker på det, särskillt när jag ser det varje dag nästan. Uaaah. Fan va ja stör mig.
 
osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0