Du är bara en människa.

Slut i huvudet, men hade superkul. va med my lovley sister efter skolan och vi köpte mat, vi pratade massor, eller jag pratade och hon lyssnade,och sen åkte vi till studion där karl var och spelade in låtar till hans skiva. Var jätte coolt och se hur det går till när man spelar in skivor. Vi drack kaffe och så sen åkte jag och karin hemåt. Haha skrattanfall i bilen. Miwhihi.  Åkte till jennifer, och nu känner jag mig som en soppåse, japp. Ska åka iväg och mocka tre boxjävlar nu. Saknar pernilla, som fan.  Jolin drar jag till ikväll om jag har skjuts, hon är ledsen, så hon behöver mig. <3
 

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag saknar dig med rompetroll! ♥

2013-03-16 @ 14:06:48
URL: http://shettisflikka.blogg.se
Postat av: Carola

Lät som en toppendag med yster och att du fick träffa Karl också =) Detta med vänner, vissa människor är tyvärr periodare som jag brukar kalla de. För de duger bara vissa personer under vissa tidpunkter av deras liv. Inte mycket att ha till vänner!

Svar: ah precis :)
Johanna Libäck

2013-03-18 @ 18:27:28
URL: http://calola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0