Sitter och yoloar med jennifer å kim. Så jävla grymt, japp. Är hos jennifer iaf. Ska snart titta på film. Äckligt varmt i hennes rum så man vill spy. Sitter å har deeptalk med kimsan, medans jennifer är till macken.

Nu är det en grej jag tänker ta upp som jag har tänk på läänge. När man bråkar med nån, varför är det så självklart att man ska prata skit om den personen? Man var ju vän med den innan och sen när man bråkar kan man sitta och kasta ur sig sjukt mycket skit. Jag har slutat med det. Det är en annan sak och prata om det som hänt, men att ha mage till att sitta och nervärdera den människan man har varit vän med.. Nej men fyfan. Därför jag håller mig till folk jag litar på, både i skolan och utanför. Ni vet vilka ni är. ❤❤❤ har fortfarande inte bilder på alla som ja menar.

Trackback
RSS 2.0