.

glömde böckerna i skolan, och vi har prov IDAG. Fakk, ska fråga om jag får göra det på elevensval på torsdag.. Försov mig om ingen fatta det, som vanligt. Måste till skolan idag, för har hk. Har inte varit med på skitlänge. och jag vill ha ett betyg i det, haha så i have no choise. Suck.
 
Glömde skriva att jag red ronna och wininna i söndas! Gick skitbra. Eller nej det gjorde det inte. Skoja bah.
Red ronna med Pehalm, två tylgar. Hon fatta ju ingenting, haha och jag fatta ju inte ifrån början att inte hon fatta så vi bråkade med varandra rätt så mycket. För hon trava på och galopperade AS BRA och i bra tempo när jag inte arbetade henne, men så fort jag tog tag i tyglarna och skulle börja jobba henne så stannar hon, haha trodde hon gjorde så för att slippa å arbeta, men så va det tydligen inte. Jag och Mikaela bytte hästar, så jag fick rida Wininna. Stor skillnad alltså. Men gud va bra hon gick tillslut, Tycker om wininna rätt se tämle mycket jag. <3
 
  söta W. <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0