famnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn BLÖ

Asså jag är så irriterad, ända sen igår detdär med min mattelärare. Hon sa att jag inte kommer hinna alla prov och hinna få godkänt men att vi ska ta en dag i taget?! alltså vafan, seriöst. Jag har sagt att jag vill ha ett övningshäfte tillvarje prov så jag kan bara skynda mig med proven så dom kan bli klara någongång. MEn hon fattar ju ingenting, så jag kommer inte hinna få mitt E i matte bara för hon itne förstår mig. Varför säger då min psykolog jag gick hos att dom skulle göra allt för jag ka få godkänt? asså, jag blir så LEDSEN för jag vet ju jag kan klara det om jag lägger ner all tid på det och skiter i allt annat och jag får häften och öva inför varje prov, har 4 prov kvar nu. Får jag ett häfte i veckan och kan göra ett prov i veckan är jag ju klar?.. men nej. Enligt henne är det försent, men det vet jag att det inte är.
 
Då är det ju ingen ide att jag ens går på mattelektionerna, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Carola

Kämpa på nu Johanna! Satsa allt på matten nu och plugga även på sommaren. Vi tror på dig =)

2013-03-23 @ 11:17:29
URL: http://calola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0