För vi kunde har varit perfekt. Men nu är du bara hälften så bra

 
Bara tanken på dig
Gör att mitt hjärta börjar slå dubbla slag
Och jag känner något så starkt inom mig
Att det nästan är så att jag tuppar av
För det du gör mot mig vill jag
Att du ska se är helt sjukt, inget i min smak
Jag pallar inte mer nu jag har gjort mitt val 
Och nu är du helt slut, finns ingenting kvar
Och redan den sekunden jag sa: Det är slut
Kändes allting dubbelt så bra
Och nu när jag är ensam igen
Känner jag att det kan ha varit det bästa som hänt

Jag är ledsen för att jag inte är ledsen någonstans
Och förresten jag känner mest att jag inte känner något alls 

Allt du är ska jag lämna idag
För vi kunde har varit perfekt
Men nu är du bara hälften så bra
Allt du är, är det sämsta jag har
Så jag går härifrån du får stanna

Jag är trött på dig
Jag somnar snart
Det blir aldrig mer vi två
Du får se mig gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0