FUCK

Fick psykbryt förut, men jag gjorde provet! gjorde både a och B del. Kändes SUPER bra, gjorde alla tal utom ett. Åååh, men känns faktiskt lite ovärt å göra prov nu när min mattelärare säger '' aa du hinner inte å få betyg i matten men kämpa på ändå'?!?!!?!?!?!? går inte ihop.
 
JAg gör proven för JAG ska komma ikapp. Ger hon mig ett övningshäfte varje vecka för dom proven jag har missat kommer jag hinna det. Men hon fattar ju inte, ååhååhåh ingen försår mig typ. MEN JAG KÄMPAR. JAg ska ha betyg och komma in på lillerud.. om ajg så ska gå sommarskola. JAPP NI HÖRDE MIG RÄTT. tänker då fan inte vara efter 1 år heller, ska ta studenten med 97 erna, och jag ska in på lillerud om ja nu så ska gå sommarskola. Hahaha johanna + sommarskola.. jo det vore nått. Men jag lovar, jag kommer fixa betygfan i matten. Promise.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0