HÄSTPRATARE!

Här är det gamla inlägget om MINA ord vad hästprataren sa ---> http://ttypjohannaa.blogg.se/2013/february/corona.html#comment Ofc allt det anna sa kom inte ner på papper :)
 
Sjukt svårt att se vad det står men ska försöka tolka det bra. haha. Som ni oxå kommer märka är att hästprataren skriver ibland som ronna säger, men skriver oxå typ '' hon behöver skor fram osv'' men den HON ronna pratar om, det är mig.
detta är vad ronna sa fullt ut:
 
Vi har samma beskymmer hon och jag. Vi vet inte riktigt vilka vi är och vad vi vill. Det är därför som vi håller(?) ihop tillsammans.Får jag, vill jag stanna här resten av mitt liv. Jag kräver inte guld och gröna skogar. Det har jag aldrig gjort.Bara det ända hon kan ge mig, det är sitt hjärta. Det är därför det är vi  Det spelar ingen roll vad andra tycker och säger. Be henne bara lyssna på sitt hjärta. Inte ens på sina föräldrar. Bara på sitt eget hjärta. Det är då det blir bäst. Det är då hon får den hjälp hon behöver. Lyssna på ditt hjärta från det som andra vill att du ska vara och var den du vill vara och bli. Det du alldra helst vill bli i DIN FRAMTID. Det kanske inte innebär guld och gröna skogar. Men du kommer må bra av det! Det är riktigare än allt guld alla andra pratar om. När vi sågs för första gången såg hon med sitt hjärta. Jag kanske inte är hennes drömhäst. Finns dem? Om hon använder sitt hjärta kommer jag att bli det. Varför det inte bland funderar är för hon mer lyssnar på andra än på sitt hjärta än mej. '' nu hemskar hon igen'' ''vad ska jag göra?'' Hon har provat det mesta utom att använda sitt hjärta.  Flera försöker och din egen nivå är faktiskt högre än vad du tror. Gallra bland det du kan, allt är inte bra det som du lärt dig. Tänk efter, gör inte bara saker för att jag måste, förklara är viktigare. Jag vet att du har svårt men jag är inte en värsting egentligen fast stämpeln har fastnat i pannan. Tänk efter själv. Damp och bokstavsproblem, svårt med vanliga beskrivningar och mål. Del mål är ingen som förstått. Hon är i sin hjärna som hon är med ett öga. Hela hennes högerssida är som ett handikapp. Blir stum i vänster sida i nästan alla rörelser, mest i snedgående, vill inte gärna. Hennes becken som itne är i våg, högersida lägre, men inte lika emot varandra. Varit det till och från. Gammalt som spökar och inte blivit bra trotts behandling. Mycket beror på uppvärmingen, fast jag har dåligt tålamod med den, sträng i munnen behövs där. (bett?) Jag mår dåligt över mitt handikapp ( sorg) Hade inte behövt bli så om de som bestämde gjort något tidigare och inte väntat. Pengar är det värsta jag vet, hon vill oxå ha dem men samtidigt inte, hon är klok. Ovanligt klok för sin ålder. Det är ett stort beröm från en häst. Behöver skor på framhovarna, för hon har problem med becken. 
 
Ja det var väl det mesta, så otroligt sött och gulligt.
Stort TACK till Anna kristell!!
 
 Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0