Hej

Hejsan. Sitter i cafeterian med angelica, felicia, becca å dom. Lyssnar på musik just nu, höhö. Har bara haft en lektion hittils då bilden var inställd.. Så har haft en lång håltimme ifrån 20 i 10 till nu, så jobbigt. Men jennifer kom så vi pratade och jg grattade henne, hon fyller ju år idag. Och en grej som är väldigt roligt att höra är när folk som går förbi mig säger att jag är didriks flickvän? Hahah hallååå? Vi är väldigt bra kompisar så de kanske ser ut som de, å att jag är borta vid 8an ofta. Men ta reda på fakta först taack.

Ska träffa min älskade och saknade bror när jag slutar. Älskar honom sjukt mycket. Sen ska jag hem och då ska jag göra iordning mig sen blir det utgång. Två - tre månader sen jag drack så tkr det är dags nu. Sen i morrn blir de å ta lugnt sen åker ja nog till jolin på kvällen om jag har skjuts. Det är så min helg ser ut.

Trackback
RSS 2.0