if i die young.

‎-Längd? - 170
-Hårfärg? brun
-Skostorlek? 39/40
-Snusar du? vem har inte testat?
-Hobby? ridning.
-Dricker du? dricker vatten varje dag så ah?
-Tar du droger? 
-Ålder du oftast förväxlas med? haha whuuut?
-Har tatueringar? över hela kroppen
-Skaffa tatueringar? JAG VILL
-Har du några Piercingar? noope.
-Skaffa piercingar? jaaa
-Bästa vän? din mamma? ah nejra, Jolin jönsson är min bästa vän.
-Favortifärg? LILA
-Största tur? kodil
-Största otur? hmm
-Favoritfilm?
 disney filmer. <3
-Jag älskar? Min häst.
-Någon du saknar? Finns många jag saknar.

-Bästa upplevelse?
 finns så många..
-Vad jag hatar mest om mig själv? att jag är så jävla dum i huvudet hela tin.
-Vad jag gillar mest om mig själv? JAg kan bara jag vill.
-Vad jag vill bli när jag blir vuxen? prata inte om framtiden, snälla.
-Min relation med mitt/mina syskon? olika, har tre st så. Men det är väl bra antar jag.
-Min relation med mina föräldrar? Kunde ju ha varit sämre.
-Bästa datum?  15-06-2010
-Helst ha som husdjur?  en apa <3
-En beskrivning av tjejen/killen jag gillar? Jag gillar ingen just nu, men en beskrivning av killar jag faller för är, badboys, ( men ändå liksom trogna och sårar aldrig. ) fina ögon, sen kvittar det. Men det är olika, man faller för olika så att.
-En beskrivning av den person jag ogillar mest?
  blir tsm med folk för att få knulla, öh, ful som fan, en idiot i allas ögon typ, en som skryter som fan, och en som jag hatar inerst inne. Idiot fan :)
-Vad mitt sista textmeddelande säger? Ring.
-Hur många år är du?
16
-Sport?
ridning
-Legat på sjukhus?
ah fan
-Ditt riktiga namn?
johanna?
-Har du nån sjukdom?
Nej?
-Favorit mat?
tacos
-När fyller du år?
17 feb
-Kysst en främling?
HAHA! på fyllan händer
allt.
-Fått ett sugmärke?
yes.
-Gjort ett sugmärke?
aaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0