inte en dag har gått.

åå vi har fått tre små söta kattungar, dock har jag bara sett en. För tycker inte om att hålla i nyfödda kattungar.. känns som dom går sönder i min hand. Men bilder kommer på dom nån dag, när jag har mitt minneskort som Mikaela har.. hehe. Annars åkte jag till stallet en sväng förut och mockade och gjorde klart där, sen köpte jag godis och redbull (standard) och spelade wii, och nu sitter jag här och har precis lagat mig mat. Okej jag skoja, jag lagade maten för en halvtimma sen, åt den då oxå. Ont i magen nu, inte bra.
 
Jag mår så jävla illa, känns som jag ska spy när somhelst.. det bubblar i magen och är uppsväld och känns som spyan är i halsen, haha. Fräsh tjej? Apropå ingenting, läste linas kvällsbok förut, del två rå. Jävlar, dendär kevin.. finns en sånna killar på riktigt? Vill oxå haaa en sån söt gullig pöjk, ja det vill ja. Höhö, finns den filmen? Del två alltså, om inte. SPELA IN EN NUUU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0