jag är lyckligare nu.

ärligt. Jag vill börja lillerud nu. Vet att jag inte har fått intagnignsbeskedet än, men jag hoppas så innerligt att jag kommer komma in. Har börjat tagit itu med matten.. liksom. Det kan ju inte mer än gå åt helvete, ellerhur? Men jag tänker såhär: Gör jag allt jag kan i matten och inte klarar det.. ja då har jag iaf försökt. Mer än så kan jag faktiskt inte göra. Men jag vill så gärna flytta här ifrån.Slippa folk man trodde va ens vän, och bara flytta hem ifrån och växa upp. Ska satsa gärnet. Wihooo!
 
MEn ändå, vad läskigt att flytta till ett ställe där man aldrig har satt sin fot på, liksom. Tänk om man inte trivs alls där? Är skiträdd att det sak va snobbar där. Liksom jag nöjer mig med hööks saker och en medelmåtta ponny. Mer än så vill jag inte ha. Jag tål inte snobbfolk, så jag hoppas jag kommer trivas där om ja nu kommer in. VILKET JAG HOPPAS GAAAAAAAAAAAAAAH. ASså, tar jag mig inte in, då blir det vård och omsorg eller om jag kommer in på ett annat gymnasium i sundsvall. Antingen eller. 
 
+ i kanten är ju att jag får tillfälle att umgås mer med carola john och lilla leiah. <3

Kommentarer
Postat av: Carola

Håller tummarna för att du ska komma in på Lillerud =) Det är nyttigt med miljöombyte, man lär sig mycket och får mer skinn på näsan, och sååå långt hemifrån hamnar du ändå inte om du kommer in (hoppas, hoppas) på Lillerud. Det är nog olika slags personligheter där. Du ska se att det är skillnad på högstadiet och gymnasiet. Förhoppningsvis stortrivs du, träffar vänner med gemensamma intressen och samtidigt har du oss nära, det kan ju bara inte bli bättre =)

Svar: ja, HOPPAS hoppas HOPPAS :)
Johanna Libäck

2013-03-18 @ 18:24:44
URL: http://calola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0