Nya läsare kan börja läsa bloggen ifrån början så ni fattar nått ;)

Har inte länkat min blogg än, men snart så!

Måste bara skriva gårdagen i detalj.

Helt spontant ringer Didrik och skryter om gårdagen ( nu skriver jag som jag skulle skriva detta inlägget igår, fredag ) om att han var i karlstad på fest och massa, jag blev sjukt party sugen + jag ville såklart umgås med Didrik Björn Jesper och Jolin, så jag och Jolin drog till karlstad till hennes lägenhet, där följde Jolins kompisar + Didrik och Jesper och Björn. What ever.

Vi börja förfesta med det lilla vi hade iaf, sen tog vi statsbussen in till karlstad, shit va krångligt det blev. Jag fick ju tamegrön damp på riktigt. Det var dött överallt, ifrån att ha varit 13 pers till 5 på 0 sekunder. Vi gjorde upp att vi skulle till Björn och festa, men vi visste ju inga som skulle komma på festen.

När vi väntade på bussen var det en ensam kille (ca 20 år) som var sjukt full och odräglig, haha som fråga om vi skulle med en buss och om vi kunde hjälpa han. Ja visst det kunde vi, grejen är att han ändrade sig ca 10 gånger per minut så det var inte så lätt och förstå vad han ville. Väl på bussen får denna kille världens snefylla och börjar gråta, sen blev han förbannad på allting och hoppade av vid ett ställe som är låååångt ifrån där han bor och sen ramlade han på marken, haha. Så Didde och Jesper fick hoppa av och hjälpa honom medans vi andra fortsatte, men vi åkte tillbaka. Men då hade den killen blivit hämtad av sina föräldrar så det var ju bra iaf. Inte fick jag dricka heller igen, men det är helt lugnt. Var minst lika roligt att va nykter som full :D

När jag vaknade i morse hade jag sjukt panik, vi hade försovit oss och dra åt helvete vad rädd jag var. haha. Var verkligen tvungen och ta mig hem idag, och det gick ingen mer buss ända hem, ingen kunde först hämta mig i torsby, men tillslut så! Jesper mötte upp mig i stan och var social mot mig tills mitt tåg gick, gullit!

Nu sitter jag här och väntar på att min header ska bli klar så ja kan länka bloggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0