o damn.

Dåligt med bloggning, jag vet. Men jag har kommit till ett stadei där jag har tappat bort mig själv, vill finna mig själv innan någon annan gör det. Så jag har inte orkat sätt på datorn, utan har hellre velat isolera mig, läsa bok, vara i stallet och med två underbara kompisar. På mobilappen har jag ett inlägg jag skrev för några dagar sen jag inte publicerat än, för jag vet inte om jag ska göra det eller inte. Och för att våran dator har kraschat med ALLA mina bilder sen 4-5 år tillbaka..! Men det går att rädda dom, som tur är asså. Så vi har en låne dator som verkligen SUUUUUGER.
 
Men stannade hemma ifrån skolan idag för jag har världens mensverk, fyfan för att vara tjej ! hatar det som fan. Har annars danspalatset hela denna vecka, så de är rätt chill ändå. Kul att dansa ibland iaf, dansade en lektion igår iaf. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0