skola

Tja, jag bloggade inte igår pga att jag somna vid kl 6 och vaknade halv 7 i morse, var jävligt trött vill jag lova. Men inte så himla trött när jag vaknade så det var skönt iaf. När jag kom tilll skolan idag så gick jag till roland och prata med han, och nuuu sitter jag här på elevensval helt forever alone ;) Jag valde och sitta själv för jag måste verkligen jobba på med matten så jag kan börja med prov osv och sen så jag kan få betyg i helvetet någon gång. Kan inte koncenterara mig så bra när jag har fullt med kompisar runt omkring. Har nämligen F i fyra ämmen så måste bort med iaf två utav dom. Två av dom kommer jag inte få bort, det vet jag. Men matten och idrotten kan jag nog få bort. Iaf idrotten, men matten vettefan. Men ska kämpa allt jag har och sen om jag nu inte får betyg har jag iaf gjort det jag kan.
 
Gör dag 4,5 när jag kommer hem.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som kämpar så bra! <3

Svar: Tack, vem du nu är. <3
Johanna Libäck

2013-03-07 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0