sliten

inatt var jag lycklig,glad och förbannad. Bra blandning? Lycklig för jag var med mina bästa. Glad för jag var glad, förbannad för en person
försöker förstöra mitt humör, haha han lyckas inte så bra med det som han ville ;) Iaf, var förbannad för en viss didrik krångla så inåtihelvete så det sluta med att han fick stanna kvar i tby. Rätt åt han, hihi. nejra, men åkte med jennifer hem, åt smörgås och sen sov vi. HAr ätit kebab, och nu ligger jag och dör i min säng. I morrn ska jag rida, och ah. Vafan ska ja göra ikväll? Måste duscha, och få tag på didrik. (-.-) och höra om han lever, sen ska ja titta på film. Får försöka sova nu, usch va trött jag blev.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0