tröttt

BLoggade inget igår, men jag var i karlstad hela dagen och shoppade, handlade bara hästgrejer, blev dyrt. Nästan 2000, men nu har jag nya grejer till henne iaf, och mig. Behövligt. INte köpt hästgrejer på tre år så att. Efteråt åkte vi förbi lillerud så jag kunde kolla lite, sen åkte vi till min bror och hans tjej och hälsade på lilla leiah. Gud se go hon är. Somnade i min famn och allting. <3
Senare när jag kom hem åkte jag till stallet en snabbis och sen drog jag till torsby och spenderade kvällen med yohanna sophia och danne. + två till. Spårade lite, men det var helt okej ändå, roligt iaf. Hade sjukt roligt tills en idiot va tvungen gå och prata med sophia. Förstörde hela min kväll. Men nu är det okej.
 
 
 
 Har 24 frågor att läsa på tills i morrn eller när det var och har engelskahäftet + matten kvar. Så nnu vet ni va ja kommer göra ikväll.
 bäta låten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0